Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
inställning av bindning i höjdled
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Giro" data-source="post: 98524" data-attributes="member: 38569"><p>har du sett att det finns en stor skruv på ovan sidan av frambinningen?. om du inte har sett den så kan du kolla igen...om du inte ser någon så kan jag inte säga vad mer du ska göra.... skruva åt den medsols. hade samma problem men det enda som skiljer dig och mig från det här problemet är att jag fattade hur jg kunde fixa det efter nån minut...men det beror helt på om du har en sånn stor skruv på binningen....svara mig gärna om du har hittat skruven!!!!!!!!!!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Giro, post: 98524, member: 38569"] har du sett att det finns en stor skruv på ovan sidan av frambinningen?. om du inte har sett den så kan du kolla igen...om du inte ser någon så kan jag inte säga vad mer du ska göra.... skruva åt den medsols. hade samma problem men det enda som skiljer dig och mig från det här problemet är att jag fattade hur jg kunde fixa det efter nån minut...men det beror helt på om du har en sånn stor skruv på binningen....svara mig gärna om du har hittat skruven!!!!!!!!!!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
inställning av bindning i höjdled
Tillbaka
Topp