Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Inställning av bindning vikt ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 96892" data-attributes="member: 40931"><p>Det lömska är ju att dom värsta skadorna verkar hända i dom lägsta farterna.</p><p>Tänk tillbaka på när man var liten knatte och plogade... Knappast var ju bindningarna särskilt hårda, men när man ramla ihop som en hög plockepinn och knät höll på att gå av, ja inte fan löste bindningen ut!</p><p>När man däremot kör på ordentligt och flyger nedför halva backen i en vurpa, tycker jag det verkar som att även om skidan flyger av eller inte, verkar knäna klara sig bra hursom!</p><p>Nån som håller med mig?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 96892, member: 40931"] Det lömska är ju att dom värsta skadorna verkar hända i dom lägsta farterna. Tänk tillbaka på när man var liten knatte och plogade... Knappast var ju bindningarna särskilt hårda, men när man ramla ihop som en hög plockepinn och knät höll på att gå av, ja inte fan löste bindningen ut! När man däremot kör på ordentligt och flyger nedför halva backen i en vurpa, tycker jag det verkar som att även om skidan flyger av eller inte, verkar knäna klara sig bra hursom! Nån som håller med mig? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Inställning av bindning vikt ?
Tillbaka
Topp