Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inställning Guardian 13
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1051214" data-attributes="member: 80520"><p>I botten och ett halvt varv tillbaka!</p><p></p><p>Om jag ska vara lite seriös. Bara du har någon möjlighet att veta vad du ska ha för inställning på varje enskild binding egentligen. Det enda sättet att egentligen få reda på det är genom att testa dig fram. Om du bara går rakt av på rekommenderade värden finns det mycket mer än vikt som påverkar, t ex hur lång du är och hur långa dina pjäxskal är. Också hur fort du åker spelar in mycket, åka långsamt med högt ställda bindningar är direkt dumt. </p><p></p><p>Dock kan jag spontant hålla med om att 6 låter lågt, men som sagt, omögligt för någon här på forat att veta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1051214, member: 80520"] I botten och ett halvt varv tillbaka! Om jag ska vara lite seriös. Bara du har någon möjlighet att veta vad du ska ha för inställning på varje enskild binding egentligen. Det enda sättet att egentligen få reda på det är genom att testa dig fram. Om du bara går rakt av på rekommenderade värden finns det mycket mer än vikt som påverkar, t ex hur lång du är och hur långa dina pjäxskal är. Också hur fort du åker spelar in mycket, åka långsamt med högt ställda bindningar är direkt dumt. Dock kan jag spontant hålla med om att 6 låter lågt, men som sagt, omögligt för någon här på forat att veta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inställning Guardian 13
Tillbaka
Topp