Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Inställning på bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="R0b123" data-source="post: 100379" data-attributes="member: 39676"><p>När jag köpte mina skidor hängde jag med in på lagret och stod där o montera mina bindningar själv. Kanske därför att jag känner han som är butikschef men ändå, och sen när jag hade monterat bindningarna så kom det en kille o så kolla vi på en lista, typ tabell, o där stod det typ X vikt = X nummber om ni förstår vad jag menar. Jag vägen 60 och har min på ca 6 1/3 (hade 6 3/4 förrut men vred ner efter att jag känt mig för) men förstå mig rätt. Om du vägen 70 så är 7 + lite till bra, alltså generellt sett så tar man bort 0:an och sen ett halvt number till. Men du kan ju känna efter själv, säger inte att alla ska ha så, men det är en bra riktlinje. Sen är det upp till individen hur den tycker och så.</p><p></p><p>puss</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="R0b123, post: 100379, member: 39676"] När jag köpte mina skidor hängde jag med in på lagret och stod där o montera mina bindningar själv. Kanske därför att jag känner han som är butikschef men ändå, och sen när jag hade monterat bindningarna så kom det en kille o så kolla vi på en lista, typ tabell, o där stod det typ X vikt = X nummber om ni förstår vad jag menar. Jag vägen 60 och har min på ca 6 1/3 (hade 6 3/4 förrut men vred ner efter att jag känt mig för) men förstå mig rätt. Om du vägen 70 så är 7 + lite till bra, alltså generellt sett så tar man bort 0:an och sen ett halvt number till. Men du kan ju känna efter själv, säger inte att alla ska ha så, men det är en bra riktlinje. Sen är det upp till individen hur den tycker och så. puss [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Inställning på bindning
Tillbaka
Topp