Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Inställning på bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Henrik_koivisto" data-source="post: 100381" data-attributes="member: 35960"><p>det är fint att skruva i botten, beror iofs mkt på bindning tror jag .. har personligen mina tyrolia madflex 10 näst intill i botten.. dom löser ut när jag vill att dom ska lösa ut så att säga.. eller när det blir fel vikt, säg myckte fram/bak vikt.. </p><p>men jag antar att det är mkt olika.. kan vara som andra säger att man ska prova, det är lite individuellt det där.. bara prova sig fram..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Henrik_koivisto, post: 100381, member: 35960"] det är fint att skruva i botten, beror iofs mkt på bindning tror jag .. har personligen mina tyrolia madflex 10 näst intill i botten.. dom löser ut när jag vill att dom ska lösa ut så att säga.. eller när det blir fel vikt, säg myckte fram/bak vikt.. men jag antar att det är mkt olika.. kan vara som andra säger att man ska prova, det är lite individuellt det där.. bara prova sig fram.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Inställning på bindning
Tillbaka
Topp