Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inställning på bindningar!?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 833780" data-attributes="member: 28198"><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47221" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47221</a></p><p></p><p>Vore jag som du skulle jag se till att förspänningen och inställningarna i tådelen stämmer först och främst. Sen skulle jag nog ställa dom på 10. Men det är jag. Då löser dom ur när du åker aggressivt... Men blir du omkullknuffad i liftkön med ett segt vridfall som resultat så sitter du nog fast.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 833780, member: 28198"] [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=47221[/URL] Vore jag som du skulle jag se till att förspänningen och inställningarna i tådelen stämmer först och främst. Sen skulle jag nog ställa dom på 10. Men det är jag. Då löser dom ur när du åker aggressivt... Men blir du omkullknuffad i liftkön med ett segt vridfall som resultat så sitter du nog fast. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inställning på bindningar!?
Tillbaka
Topp