Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar för knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MasterJinnai" data-source="post: 83413" data-attributes="member: 34412"><p>Tjena Corneliuz,</p><p></p><p>trist med skadan; det är aldrig kul att orolig om man kommer att hålla inför en säsong...</p><p></p><p>Jag måste dock säga att jag inte riktigt är inne på samma spår som de flesta av ovanst. kommentarer. MEN, det beror nog på vad du kör mest? Park lr Free?</p><p></p><p>Personligen har jag svårt att likna snowboardåkningen med knäböj; men som sagt det beror på hur man åker...</p><p></p><p>Kör du mycket utanför parken kanske du vrider överkroppen mer i åkriktningen? Hur vrids bakre knäet om du kör duck då?</p><p></p><p>Extremerna är väl kanske de som kör slalom (extrema positiva vinklar på båda fötterna) kontra park där en del kör duck...</p><p></p><p>Jag tror som sagt inte på duck, men har inte heller varit i en park på länge...</p><p></p><p>Lycka till med "rehaben" och åkningen!</p><p></p><p>Mvh,</p><p></p><p>M.Jinnai</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MasterJinnai, post: 83413, member: 34412"] Tjena Corneliuz, trist med skadan; det är aldrig kul att orolig om man kommer att hålla inför en säsong... Jag måste dock säga att jag inte riktigt är inne på samma spår som de flesta av ovanst. kommentarer. MEN, det beror nog på vad du kör mest? Park lr Free? Personligen har jag svårt att likna snowboardåkningen med knäböj; men som sagt det beror på hur man åker... Kör du mycket utanför parken kanske du vrider överkroppen mer i åkriktningen? Hur vrids bakre knäet om du kör duck då? Extremerna är väl kanske de som kör slalom (extrema positiva vinklar på båda fötterna) kontra park där en del kör duck... Jag tror som sagt inte på duck, men har inte heller varit i en park på länge... Lycka till med "rehaben" och åkningen! Mvh, M.Jinnai [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar för knäproblem
Tillbaka
Topp