Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar för knäproblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corneliuz" data-source="post: 83414" data-attributes="member: 37185"><p>Kör alrig (försöker iallafall låta bli) med bröstet i körrickningen... Istället tittar jag hela tiden över axeln. Så jag tror inte att knäna slits när jag kör utanför parken. Problemet är mitt främre knä när jag tex försöker mig på 360 upp mot backen (Kör goofy och menar då när jag snurrar moturs (där klockan bör tittas på uppifrån för att detta ska bli förståligt =) )). Vad som händer är att jag inte orkar hålla ut knät utan släpper in det lite (som att stå kobent ungefär)just i upphoppet. Och skulle jag då få ett felskär i landningen så e knät kört. Så frågan e väl egentligen om jag borde minska vinkeln på mitt främre ben? Kör nu på ca 21 grader. Känns jävligt konstigt att sänka ännu mer, har dessutom rätt stora fötter så isåfall skulle jag få toedrag till på köpet. Får kanke sattsa på att lära mig spinna medurs istället =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corneliuz, post: 83414, member: 37185"] Kör alrig (försöker iallafall låta bli) med bröstet i körrickningen... Istället tittar jag hela tiden över axeln. Så jag tror inte att knäna slits när jag kör utanför parken. Problemet är mitt främre knä när jag tex försöker mig på 360 upp mot backen (Kör goofy och menar då när jag snurrar moturs (där klockan bör tittas på uppifrån för att detta ska bli förståligt =) )). Vad som händer är att jag inte orkar hålla ut knät utan släpper in det lite (som att stå kobent ungefär)just i upphoppet. Och skulle jag då få ett felskär i landningen så e knät kört. Så frågan e väl egentligen om jag borde minska vinkeln på mitt främre ben? Kör nu på ca 21 grader. Känns jävligt konstigt att sänka ännu mer, har dessutom rätt stora fötter så isåfall skulle jag få toedrag till på köpet. Får kanke sattsa på att lära mig spinna medurs istället =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar för knäproblem
Tillbaka
Topp