Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindingar???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="deza" data-source="post: 63729" data-attributes="member: 35067"><p>skulle rekomendera runt +6 bak och runt +21 fram beror lite på bindningsmodell hur ja brukar ha mina men dom brukar va där nånstans. och är en bra stance för nybörjar enligt vad jag hört.</p><p></p><p>testade duck förra helgen var ingen större skillnad förutom att det va ett jävla jobb att göra lite skärande svängar då, sen fick ja ont i fötterna.</p><p>allmänt jobbit tyckte jag</p><p></p><p>hur många grader man vill ha mellan fram och bak är personligt hur man är fotad utåt eller innåt.</p><p>körde på en bräda med små vinkar för nått år sen kändes som ja stod kobent då, men det är en smak sak.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="deza, post: 63729, member: 35067"] skulle rekomendera runt +6 bak och runt +21 fram beror lite på bindningsmodell hur ja brukar ha mina men dom brukar va där nånstans. och är en bra stance för nybörjar enligt vad jag hört. testade duck förra helgen var ingen större skillnad förutom att det va ett jävla jobb att göra lite skärande svängar då, sen fick ja ont i fötterna. allmänt jobbit tyckte jag hur många grader man vill ha mellan fram och bak är personligt hur man är fotad utåt eller innåt. körde på en bräda med små vinkar för nått år sen kändes som ja stod kobent då, men det är en smak sak. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindingar???
Tillbaka
Topp