Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="trifler" data-source="post: 604362" data-attributes="member: 85755"><p>Remmarna ska sitta centrerat över foten så att de inte pressar extra på en sidan av foten t.ex.</p><p>Forward lean bestämmer du själv, riktlinje kan dock vara att om du ska raila och trixa så har man kappan rak, vid "allmän" åkning lite lutning och vid mycket fart och mycket press (carving) lite mer lutning. Dock är detta "allämna" tips så som sagt du bestämmer själv vad du vill. Dock är det inte speciellet svårt att ändra allt eftersom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="trifler, post: 604362, member: 85755"] Remmarna ska sitta centrerat över foten så att de inte pressar extra på en sidan av foten t.ex. Forward lean bestämmer du själv, riktlinje kan dock vara att om du ska raila och trixa så har man kappan rak, vid "allmän" åkning lite lutning och vid mycket fart och mycket press (carving) lite mer lutning. Dock är detta "allämna" tips så som sagt du bestämmer själv vad du vill. Dock är det inte speciellet svårt att ändra allt eftersom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna.
Tillbaka
Topp