Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 34108" data-attributes="member: 31400"><p>du mäter ju från tårna. jag anser att det ska mätas mitt på foten och alltså i centrum på diskarna.</p><p></p><p>när JP walker(en typisk attityd jibbing nolla) säger att han har centrerade bindningar(vet inte om han har det men hur som) så har han ju inte mätt från främre delen av bindningarna utan mätt från centrum.</p><p></p><p>setback påverkas inte av vinkel på fötterna. tyngden ligger mitt på foten och om man flyttar bak bindningen så flyttas tyngden bakåt men om du vrider på bindningen så ändras inte tyngden nämnvärt.</p><p></p><p>duckstance är förövrigt en knä dödare för de flesta.</p><p>Det faktum att så många tånårs jibbers förstör sina knän för att härma JP Walker är skrämmande.</p><p>vad tycker du om denna negativa effekt av denna jibbingvåg som fortfarande är vid liv.</p><p>den första hip-hop-attityd vågen dog ut ganska fort men denna verkar hålla i sig.</p><p>när vita överklass amerikaner spökar ut sig och vill vara gangsters är det ju bara löjligt men att unga svenskar ser upp till dem är sjukt. (JP ser ut som ett missfoster)</p><p>Kommer man från Salt lake city förtjänar man ingen respekt den stan är ju helt korrumperad av kristna avarter och annat båg.</p><p></p><p>snowboard är en överklass sport och att försöka vara ghetto med de dyraste kläderna och forum brädor funkar bara inte.</p><p>jag åker själv mycket bräda men försöker göra det utan någon arg, falsk ghetto attityd.</p><p></p><p>svara ärligt:</p><p>sitter du inne på en dyr forumbräda med duckstance och är röd i ansiktet av skam</p><p>eller är du normal och har insett att jibbare är dom som misslyckades när dom försökte skata och började med en lättare prylsport istället.</p><p></p><p>jibbers: you go to hell, you go to hell and you die!</p><p></p><p></p><p>Till sist!</p><p>Om du använder de centrerade hålen på brädan för bindningarna så kan du inte få kortare nos än tail!!!!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 34108, member: 31400"] du mäter ju från tårna. jag anser att det ska mätas mitt på foten och alltså i centrum på diskarna. när JP walker(en typisk attityd jibbing nolla) säger att han har centrerade bindningar(vet inte om han har det men hur som) så har han ju inte mätt från främre delen av bindningarna utan mätt från centrum. setback påverkas inte av vinkel på fötterna. tyngden ligger mitt på foten och om man flyttar bak bindningen så flyttas tyngden bakåt men om du vrider på bindningen så ändras inte tyngden nämnvärt. duckstance är förövrigt en knä dödare för de flesta. Det faktum att så många tånårs jibbers förstör sina knän för att härma JP Walker är skrämmande. vad tycker du om denna negativa effekt av denna jibbingvåg som fortfarande är vid liv. den första hip-hop-attityd vågen dog ut ganska fort men denna verkar hålla i sig. när vita överklass amerikaner spökar ut sig och vill vara gangsters är det ju bara löjligt men att unga svenskar ser upp till dem är sjukt. (JP ser ut som ett missfoster) Kommer man från Salt lake city förtjänar man ingen respekt den stan är ju helt korrumperad av kristna avarter och annat båg. snowboard är en överklass sport och att försöka vara ghetto med de dyraste kläderna och forum brädor funkar bara inte. jag åker själv mycket bräda men försöker göra det utan någon arg, falsk ghetto attityd. svara ärligt: sitter du inne på en dyr forumbräda med duckstance och är röd i ansiktet av skam eller är du normal och har insett att jibbare är dom som misslyckades när dom försökte skata och började med en lättare prylsport istället. jibbers: you go to hell, you go to hell and you die! Till sist! Om du använder de centrerade hålen på brädan för bindningarna så kan du inte få kortare nos än tail!!!!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna
Tillbaka
Topp