Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 34109" data-attributes="member: 28391"><p>Ja du Andreas, det här börjar likna debatten om hur orden tomatoes och potatoes ska uttalas på engelska. Två läger med en fast övertygelse utan vilja att kompromissa.</p><p></p><p>Vi har väl kommit ifrån trådens grundämne lite, men vad sjutton, lite debatt är alltid kul!</p><p></p><p>Jag förstår precis hur du tänker och tycker att det är ok att mäta så men jag tycker inte att det är rätt och kommer heller aldrig att ändra åsikt i den här frågan. Så vi kan lika gärna sluta upp att debattera det här och nu.</p><p></p><p>Däremot är vi helt överens om en sak; JIBBING ÄR AV ONDO!!</p><p></p><p>Jag håller fullständigt med dig i allt du säger om JP Walker. Om du har trott att jag på något sätt skulle vilja förknippas med jibbing så har du misstagit dig å det grövsta. Jag skulle inte vilja ta i en Forumbräda med tång och tårna på min bakre fot kommer alltid att peka lite framåt när jag står fastspänd på min över 170 cm långa snowboard. Badassattityden inom snowboard är helt åt skogen och jag vet inte senast jag bevistade en snowboardpark. Det där med att snowboardjibbare mest är misslyckade skatare är också helt i linje med vad jag tycker. Här kommer ett långt citat från Illuminati som på ett bra sätt beskriver jibbingtrendens ihålighet.</p><p></p><p>"Snowboard Companies are trying to steer snowboarding away from the mountains. They want snowboarders to emulate skateboarding. Could they be trying to cash in on skateboarding`s recent success in the mass media? What is cool about urban snowboarding? Why would you rather snowboard in a skate setting than skate? Are snowboard companies suffering from some kind of low self esteem problem? Not enough market share? The highest ranking members of our order are laughing at the sheople who gather to stand and watch... while the rest of us ride powder in the mountains"</p><p></p><p>Hör av dig!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 34109, member: 28391"] Ja du Andreas, det här börjar likna debatten om hur orden tomatoes och potatoes ska uttalas på engelska. Två läger med en fast övertygelse utan vilja att kompromissa. Vi har väl kommit ifrån trådens grundämne lite, men vad sjutton, lite debatt är alltid kul! Jag förstår precis hur du tänker och tycker att det är ok att mäta så men jag tycker inte att det är rätt och kommer heller aldrig att ändra åsikt i den här frågan. Så vi kan lika gärna sluta upp att debattera det här och nu. Däremot är vi helt överens om en sak; JIBBING ÄR AV ONDO!! Jag håller fullständigt med dig i allt du säger om JP Walker. Om du har trott att jag på något sätt skulle vilja förknippas med jibbing så har du misstagit dig å det grövsta. Jag skulle inte vilja ta i en Forumbräda med tång och tårna på min bakre fot kommer alltid att peka lite framåt när jag står fastspänd på min över 170 cm långa snowboard. Badassattityden inom snowboard är helt åt skogen och jag vet inte senast jag bevistade en snowboardpark. Det där med att snowboardjibbare mest är misslyckade skatare är också helt i linje med vad jag tycker. Här kommer ett långt citat från Illuminati som på ett bra sätt beskriver jibbingtrendens ihålighet. "Snowboard Companies are trying to steer snowboarding away from the mountains. They want snowboarders to emulate skateboarding. Could they be trying to cash in on skateboarding`s recent success in the mass media? What is cool about urban snowboarding? Why would you rather snowboard in a skate setting than skate? Are snowboard companies suffering from some kind of low self esteem problem? Not enough market share? The highest ranking members of our order are laughing at the sheople who gather to stand and watch... while the rest of us ride powder in the mountains" Hör av dig! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna
Tillbaka
Topp