Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="andreas_klarstrom" data-source="post: 34112" data-attributes="member: 31400"><p>Andersnisses: så du skatar med duckstance säger du.</p><p>är det inte svårt att olla då?</p><p>men det kvittar väl så länge man har rätt attityd så behöver man inte olla. </p><p>Romain de marchi tror han är filmstjärna eller nåt, beter sig så i t ex Vivid. självklart har detta med duckstancen att göra.</p><p>åker man duckstance så blir man så småningom en badass nolla med trasiga knän.</p><p>men jag måste erkänna att jag har också prövat detta för ca 7 år sedan. på den tiden var jag en riktig badass jibber som slogs med skidåkare, rökte gräs och var allmänt otrevlig.</p><p>även om jag skäms över detta så hade det sin charm.</p><p>jag smyger även fortfarande ut på nåt räcke då och då, men jag trivs ändå bäst på en lång bräda i puder på berget.</p><p></p><p>jag ska testa min nya frontier bräda nästa vecka i serre chevaliere, det blir nog roligt. så just nu ber jag för lite puder nästa vecka men det ser inte som det. pray for me brother!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="andreas_klarstrom, post: 34112, member: 31400"] Andersnisses: så du skatar med duckstance säger du. är det inte svårt att olla då? men det kvittar väl så länge man har rätt attityd så behöver man inte olla. Romain de marchi tror han är filmstjärna eller nåt, beter sig så i t ex Vivid. självklart har detta med duckstancen att göra. åker man duckstance så blir man så småningom en badass nolla med trasiga knän. men jag måste erkänna att jag har också prövat detta för ca 7 år sedan. på den tiden var jag en riktig badass jibber som slogs med skidåkare, rökte gräs och var allmänt otrevlig. även om jag skäms över detta så hade det sin charm. jag smyger även fortfarande ut på nåt räcke då och då, men jag trivs ändå bäst på en lång bräda i puder på berget. jag ska testa min nya frontier bräda nästa vecka i serre chevaliere, det blir nog roligt. så just nu ber jag för lite puder nästa vecka men det ser inte som det. pray for me brother!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Inställningar på bindningarna
Tillbaka
Topp