Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inställningar sth 14
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="vjakob" data-source="post: 1005271" data-attributes="member: 137354"><p>Nu väcker vi den här tråden.</p><p></p><p>Har ett par STH 14 som jag inte är riktigt nöjd med.</p><p>Har kört tre skiddagar efter att jag ställde in dom enligt en Salomon Shop Practice manual jag hittade i nån tråd här.</p><p>Är det någon annan som upplever att bindningarna äter upp pjäxorna? Speciellt bakdelen på mina Quest 110 tar stryk. Förspänningen skall vara rätt inställd med toppen på skruvhuvudet jäms med de två skenorna som rör sig vid justering. Vad gör torx-skruven som sitter ovanpå tå-delen, håller den bara fast plasten?</p><p></p><p>Har skidorna uppe i fjällen så jag tänkte reda ut det här innan jag åker upp, så långsamt att sitta och googla på en pinnes edge :P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="vjakob, post: 1005271, member: 137354"] Nu väcker vi den här tråden. Har ett par STH 14 som jag inte är riktigt nöjd med. Har kört tre skiddagar efter att jag ställde in dom enligt en Salomon Shop Practice manual jag hittade i nån tråd här. Är det någon annan som upplever att bindningarna äter upp pjäxorna? Speciellt bakdelen på mina Quest 110 tar stryk. Förspänningen skall vara rätt inställd med toppen på skruvhuvudet jäms med de två skenorna som rör sig vid justering. Vad gör torx-skruven som sitter ovanpå tå-delen, håller den bara fast plasten? Har skidorna uppe i fjällen så jag tänkte reda ut det här innan jag åker upp, så långsamt att sitta och googla på en pinnes edge :P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inställningar sth 14
Tillbaka
Topp