Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
INSTED Språkkurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emlanpemlan" data-source="post: 50555"><p>Jag har läste insteds språkkurs 2001. Jag tyckte det var väldigt bra, man hinner åka halvdagar varje vardag och heldagar på helgen. Lektionerna när jag var där var 8:30 till 12:30 varannan dag och 14:30 till 18:30 varannan dag. De fixar boende åt en också mot en avgift. Jag tog studiemedel, även för kursavgiften. Gör man inte det måste man ju spara rätt mycket pengar, och då kan man ju lika gärna använda de pengarna till att leva på och slippa jobba så mycket.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emlanpemlan, post: 50555"] Jag har läste insteds språkkurs 2001. Jag tyckte det var väldigt bra, man hinner åka halvdagar varje vardag och heldagar på helgen. Lektionerna när jag var där var 8:30 till 12:30 varannan dag och 14:30 till 18:30 varannan dag. De fixar boende åt en också mot en avgift. Jag tog studiemedel, även för kursavgiften. Gör man inte det måste man ju spara rätt mycket pengar, och då kan man ju lika gärna använda de pengarna till att leva på och slippa jobba så mycket. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
INSTED Språkkurs
Tillbaka
Topp