Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
INSTED Språkkurs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Muttis" data-source="post: 50556" data-attributes="member: 34973"><p>Jag läste franska kursen 2000 och det va i och för sig länge sen men jag kan inte tänka mig många sätt som är sämre att bränna 50-55 tusen på. Jag har gjort fler säsonger i chamonix och det var en jävla bluff. Vi var nära att stämma insted för bedrägeri, då dom förutom att anordna föreläsningar i mögliga lokaler även tog ut helt oskäliga avgifter för uthyrning av lägenheter till sådana som inte visste bättre. Vill du dit för att göra en säsong så gör det på något annat sätt. Vill du plugga och kombinera skidåkning så gör det i Annecy eller grenoble.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Muttis, post: 50556, member: 34973"] Jag läste franska kursen 2000 och det va i och för sig länge sen men jag kan inte tänka mig många sätt som är sämre att bränna 50-55 tusen på. Jag har gjort fler säsonger i chamonix och det var en jävla bluff. Vi var nära att stämma insted för bedrägeri, då dom förutom att anordna föreläsningar i mögliga lokaler även tog ut helt oskäliga avgifter för uthyrning av lägenheter till sådana som inte visste bättre. Vill du dit för att göra en säsong så gör det på något annat sätt. Vill du plugga och kombinera skidåkning så gör det i Annecy eller grenoble. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
INSTED Språkkurs
Tillbaka
Topp