Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Insted
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dude_where_is_my_ski" data-source="post: 26924" data-attributes="member: 29887"><p>Ok, alla som har lust att hitta på något kan maila mig på johanfryken@hotmail.com ..</p><p> Det kan säkert bli billigt och kul på samma gång! </p><p>Något i stil med, Köpenhamn 24h - Amsterdam 48h - Paris 48h - Chamonix.. </p><p>Detta skulle kunna göras billigt med sistaminuten transorter som tåg och buss! Det finnes säkert billiga vandrarhem på dessa orter och med lite planering kan det bli en rolig roadtrip. Ett annat alternativ är att åka direkt till Chamonix nån vecka i förväg och åka lite men det känns som man kommer vara där en del ändå.. maila mig om ni har några förslag, och vi kan planera tilsammans! Är vi flera stycken kanske vi kan få grupprabatter!</p><p></p><p>Ha de Bra vi ses MVH Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dude_where_is_my_ski, post: 26924, member: 29887"] Ok, alla som har lust att hitta på något kan maila mig på johanfryken@hotmail.com .. Det kan säkert bli billigt och kul på samma gång! Något i stil med, Köpenhamn 24h - Amsterdam 48h - Paris 48h - Chamonix.. Detta skulle kunna göras billigt med sistaminuten transorter som tåg och buss! Det finnes säkert billiga vandrarhem på dessa orter och med lite planering kan det bli en rolig roadtrip. Ett annat alternativ är att åka direkt till Chamonix nån vecka i förväg och åka lite men det känns som man kommer vara där en del ändå.. maila mig om ni har några förslag, och vi kan planera tilsammans! Är vi flera stycken kanske vi kan få grupprabatter! Ha de Bra vi ses MVH Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Insted
Tillbaka
Topp