Inte håller på med vintersport

Denzeleng

Ny medlem
Tjaa!

Ganska onödig tråd men whatever :)

Vilka här på freeride håller inte på med vintersport dvs skidor lr snowboard?
Det finns ju säkert många som bara är här för bmx, inlines lr skateboard :)

ahha, det har du rätt i! Ganska coolt om man tänker efter! Det finns faktiskt folk här som inte håller på med skidåkning! Aldrig tänkt i dom tankebanorna innan! Bra att du upplyste mig!

Kanske för att det från början är just en skidsajt? Det står ju trots allt "Skandinaviens största skidsajt" längst upp på sidan..

känns som en ganska onödig tråd.. varför tar du inte en titt på alla dom 76280 stycken medlemmarna här på freeride och kollar deras intressen vid profilen? jag menar det skulle ju inte ta specielt lång tid..

kBerglund sa:
känns som en ganska onödig tråd.. varför tar du inte en titt på alla dom 76280 stycken medlemmarna här på freeride och kollar deras intressen vid profilen? jag menar det skulle ju inte ta specielt lång tid..
Jag skrev ju liksom att jag själv tyckte det var en onödig tråd -.-
Hade lite och göra så jag gjorde en helt onödig tråd :)

Om du inte har nåt att göra kan du ju sitta och titta på just gamla trådar som handlar om det du nu gjorde en onödig tråd om och spara oss andra detta!

kBerglund sa:
Jag tror att det flesta kryssar i en massa onödig skit i liknande listor. Bara för att jag har vandring i mina intressen betyder det inte att det är en stor del av mitt liv.

Jag är inne här endast för dykningens skull såklart!
Vad annnars?

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp