Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inte riktigt nöjd, fel skidor eller pjäxor? (Salomon Rocker2 92)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krutgunnar" data-source="post: 1021044" data-attributes="member: 136480"><p>God höst alla snöjunkies!</p><p></p><p>Nu när mc:n är på vinterförvaring samt båten vinterkonserverad så kommer man ju till denna period man både hatar och älskar (väntan på snön!). Och i vanlig ordning sitter man och tänker vad ska jag köpa till denna säsong och vad ville jag byta ut under förra.</p><p></p><p>Förra hösten köpte jag ett par Rocker2 92 186 och tyckte att jävlar vilka schyssta skidor. Efter ett par dagar så kändes dom så jävla klumpiga och tunga, vad tycker ni? Kan det vara mina lågprispjäxor som ställer till det för mig?</p><p></p><p>Jag vet att pjäxor ska man testa sig fram för att hitta ett par man tycker om men har ni lite vägledning i vilken riktning jag skall börja titta så vore jag tacksam för det. Vill ha ett par som funkar till lite parkåkning men framför allt är stabila runt hela berget. Budgeten är max 4000 för pjäxorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krutgunnar, post: 1021044, member: 136480"] God höst alla snöjunkies! Nu när mc:n är på vinterförvaring samt båten vinterkonserverad så kommer man ju till denna period man både hatar och älskar (väntan på snön!). Och i vanlig ordning sitter man och tänker vad ska jag köpa till denna säsong och vad ville jag byta ut under förra. Förra hösten köpte jag ett par Rocker2 92 186 och tyckte att jävlar vilka schyssta skidor. Efter ett par dagar så kändes dom så jävla klumpiga och tunga, vad tycker ni? Kan det vara mina lågprispjäxor som ställer till det för mig? Jag vet att pjäxor ska man testa sig fram för att hitta ett par man tycker om men har ni lite vägledning i vilken riktning jag skall börja titta så vore jag tacksam för det. Vill ha ett par som funkar till lite parkåkning men framför allt är stabila runt hela berget. Budgeten är max 4000 för pjäxorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inte riktigt nöjd, fel skidor eller pjäxor? (Salomon Rocker2 92)
Tillbaka
Topp