Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inte riktigt nöjd, fel skidor eller pjäxor? (Salomon Rocker2 92)
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="krutgunnar" data-source="post: 1021050" data-attributes="member: 136480"><p>Lite dåligt utformad trådstart kan jag hålla med om i efterhand, får skylla på för lite morgonkaffe. Det är både en pjäxtråd samt även lite funderingar ang skidorna.</p><p></p><p>Pjäxorna är ett par Nordica Cruise 50 om jag inte missminner mig. (mina första pjäxor som jag köpte tillsammans med skidor bindningar och stavar för 2000 på xxl.)</p><p></p><p>Jag har åkt ca 30 dagar sedan jag började åka skidor 2010, 182 cm lång 85 kg tung.</p><p></p><p>Jag köpte Salomonskidorna efter att ha pratat med folk här på forumet då jag letade efter skidor som passar att åka över hela berget med, men undrar om andra också tycker att dom är lite tunga och klumpiga eller om det är pjäxorna som ställer till det.</p><p></p><p>Tror tillochmed att du var inblandad i den tråden, för visst hade du ett par Salomon 2012 till salu förra hösten?</p><p></p><p></p><p>/Simon</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="krutgunnar, post: 1021050, member: 136480"] Lite dåligt utformad trådstart kan jag hålla med om i efterhand, får skylla på för lite morgonkaffe. Det är både en pjäxtråd samt även lite funderingar ang skidorna. Pjäxorna är ett par Nordica Cruise 50 om jag inte missminner mig. (mina första pjäxor som jag köpte tillsammans med skidor bindningar och stavar för 2000 på xxl.) Jag har åkt ca 30 dagar sedan jag började åka skidor 2010, 182 cm lång 85 kg tung. Jag köpte Salomonskidorna efter att ha pratat med folk här på forumet då jag letade efter skidor som passar att åka över hela berget med, men undrar om andra också tycker att dom är lite tunga och klumpiga eller om det är pjäxorna som ställer till det. Tror tillochmed att du var inblandad i den tråden, för visst hade du ett par Salomon 2012 till salu förra hösten? /Simon [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Inte riktigt nöjd, fel skidor eller pjäxor? (Salomon Rocker2 92)
Tillbaka
Topp