Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Åkning
Åkteknik
Intensivkurs, skidskola för vuxen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dannebasse" data-source="post: 1034901" data-attributes="member: 146683"><p>Ja, det är ju en annan aspekt jämfört med UCPA även om jag tror båda kan fungera. </p><p></p><p>Jag har historiskt sett endast tagit privatlektioner och det har, skulle jag tro, varit mer spot-on vad gäller individuell anpassning utifrån min tekniska förmåga mm. Efter att ha åkt lite före och bakom instruktören inledningsvis så har vi tillsammans kommit fram till vad vi behöver jobba med. Då behöver man inte s a s sväva på målet, det blir liksom glasklart vad som fungerar och vice versa. </p><p></p><p>Vet du om det finns något liknande typ UCPA fast med privatlektioner istället?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dannebasse, post: 1034901, member: 146683"] Ja, det är ju en annan aspekt jämfört med UCPA även om jag tror båda kan fungera. Jag har historiskt sett endast tagit privatlektioner och det har, skulle jag tro, varit mer spot-on vad gäller individuell anpassning utifrån min tekniska förmåga mm. Efter att ha åkt lite före och bakom instruktören inledningsvis så har vi tillsammans kommit fram till vad vi behöver jobba med. Då behöver man inte s a s sväva på målet, det blir liksom glasklart vad som fungerar och vice versa. Vet du om det finns något liknande typ UCPA fast med privatlektioner istället? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Åkning
Åkteknik
Intensivkurs, skidskola för vuxen
Tillbaka
Topp