Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
intern-hörlurar till poc hjälm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DJElo" data-source="post: 854645" data-attributes="member: 119206"><p>eller bygg din egen valdigt enkelt..och billigare</p><p><a href="https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32634" target="_blank">https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32634</a></p><p>fast man behover inte ga helt sa langt som denne man och loda etc..har sjalv bara tagit loss speakersen fran gamla porta pros,satt in dem mellan insidan skummet och utsidans och dragit sladden lite smidigt langs med hakskyddet sa det gar ned pa vanster sida och sedan in till ipoden..funkar svinbra. Har fundat pa att satta in en liten brytare sa man kan ha kopplat antingen tva olika grejer..typ telefon pa ena/musik pa andra..eller ba stanga av ena speakern om man vill lyssna battre men anda fa lite musik <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DJElo, post: 854645, member: 119206"] eller bygg din egen valdigt enkelt..och billigare [URL]https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=32634[/URL] fast man behover inte ga helt sa langt som denne man och loda etc..har sjalv bara tagit loss speakersen fran gamla porta pros,satt in dem mellan insidan skummet och utsidans och dragit sladden lite smidigt langs med hakskyddet sa det gar ned pa vanster sida och sedan in till ipoden..funkar svinbra. Har fundat pa att satta in en liten brytare sa man kan ha kopplat antingen tva olika grejer..typ telefon pa ena/musik pa andra..eller ba stanga av ena speakern om man vill lyssna battre men anda fa lite musik :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
intern-hörlurar till poc hjälm
Tillbaka
Topp