Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HAWK" data-source="post: 16591" data-attributes="member: 15405"><p>Jag delar gärna denna dröm med dig kära Mes. Problemet (för ett sånt finns ju alltid) är att det känns som det ligger närmare en utopi. Iaf om man går så långt att man vill att dessa framtidens brantåkarkvinnor skall dela glädjen med alla kringarrangemang runt själva brantåkningen, såsom KHE, barunderkroppsbrottning, bilsupning, inverterad klädpoker osv. Annars kan jag bara hålla med dig. Nu kommer det säkert några svar från jäntor som säger att ”Vi finns visst!” och ja, det är klart dom finns. Men som du säger Mes det går nog 20 snubbar på ett kjoltyg…var fan är resten! Dom kanske helt sonika inte tycker brantåkarlivet är kul och då kan man ju bara än en gång konstatera att vi är olika (som inte är lika med att ngn är bättre än ngn annan).</p><p></p><p>/ Hawk (även han en beundrare av brantåkarkvinnor)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HAWK, post: 16591, member: 15405"] Jag delar gärna denna dröm med dig kära Mes. Problemet (för ett sånt finns ju alltid) är att det känns som det ligger närmare en utopi. Iaf om man går så långt att man vill att dessa framtidens brantåkarkvinnor skall dela glädjen med alla kringarrangemang runt själva brantåkningen, såsom KHE, barunderkroppsbrottning, bilsupning, inverterad klädpoker osv. Annars kan jag bara hålla med dig. Nu kommer det säkert några svar från jäntor som säger att ”Vi finns visst!” och ja, det är klart dom finns. Men som du säger Mes det går nog 20 snubbar på ett kjoltyg…var fan är resten! Dom kanske helt sonika inte tycker brantåkarlivet är kul och då kan man ju bara än en gång konstatera att vi är olika (som inte är lika med att ngn är bättre än ngn annan). / Hawk (även han en beundrare av brantåkarkvinnor) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Tillbaka
Topp