Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Redbeard" data-source="post: 16594" data-attributes="member: 9655"><p>O sen kan ni ju följa med mig till stallet efteråt så ska vi ta o rykta en o annan häst. Är inte så vanligt med karlar med hår på hakan där inte. Mest för jämställdhetens skull så tar vi o tränar på konståkningen sen oxå. O sen det där med stringtrosor, borde det inte vara lite jämställdhet där oxå? O tjejer borde ju som jag låta skägget komma fram. Jag är ett föredöme för hela det kvinnliga könet, men sen så har jag ju levt ett tag så jag har ju varit med om en hel del. </p><p></p><p>Hairy Spice</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Redbeard, post: 16594, member: 9655"] O sen kan ni ju följa med mig till stallet efteråt så ska vi ta o rykta en o annan häst. Är inte så vanligt med karlar med hår på hakan där inte. Mest för jämställdhetens skull så tar vi o tränar på konståkningen sen oxå. O sen det där med stringtrosor, borde det inte vara lite jämställdhet där oxå? O tjejer borde ju som jag låta skägget komma fram. Jag är ett föredöme för hela det kvinnliga könet, men sen så har jag ju levt ett tag så jag har ju varit med om en hel del. Hairy Spice [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Tillbaka
Topp