Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MiaH" data-source="post: 16605" data-attributes="member: 26420"><p>ClaraW, det är bara att hålla med. Det där med självförtroende är viktigt och där tror jag att ett gäng med både tjejer o killar lättare kan stärka tjejerna till att våga om attityden är "tillåtande" dvs det får ta tid och man är inte mesig om man inte vågar utan istället får höra att detta klarar du, ta den tid du behöver.</p><p>Dessutom tävlar nog inte tjejer inbördes på samma sätt, kanske mer umgås på nåt vis och då behöver man ju inte hävda sig=inte testa gränser på samma sätt.</p><p>Jag har försökt tränga undan det där med genant o pinsamt, man kan ju alltid byta jacka med polarna....men nog sitter det kvar. Göra bort sig är inte roligt men grabbar ramlar också har man insett efter ett tag. Även de kan tveka när det blir brant och svårt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MiaH, post: 16605, member: 26420"] ClaraW, det är bara att hålla med. Det där med självförtroende är viktigt och där tror jag att ett gäng med både tjejer o killar lättare kan stärka tjejerna till att våga om attityden är "tillåtande" dvs det får ta tid och man är inte mesig om man inte vågar utan istället får höra att detta klarar du, ta den tid du behöver. Dessutom tävlar nog inte tjejer inbördes på samma sätt, kanske mer umgås på nåt vis och då behöver man ju inte hävda sig=inte testa gränser på samma sätt. Jag har försökt tränga undan det där med genant o pinsamt, man kan ju alltid byta jacka med polarna....men nog sitter det kvar. Göra bort sig är inte roligt men grabbar ramlar också har man insett efter ett tag. Även de kan tveka när det blir brant och svårt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Tillbaka
Topp