Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Emser" data-source="post: 16614" data-attributes="member: 15537"><p>Det här är ett intressant fenomen, att vara tjej o inte som alla andra alltså.</p><p></p><p>Måste säga att jag ibland skäms för att vara tjej. Fy f*n för så många brudar! Jag klarade knappt av att se på Expedition Robinsson när det gick, (ja, jag erkänner att jag tittade!) då det kröp i kroppen på mig varje gång nån av ”kvinnorna” öppnade käften. (Nej nej nej, SÄG inte så, snälla! Bete dig inte så! Låt mig inte skämmas mer över att du och jag faktiskt är födda med samma kön så att folk verkligen tror att jag/vi är som du!) Ändå blev det som en drog – hur puckade kan tjejer egentligen bli?! Fantastiskt hur man aldrig slutar att bli förvånad.</p><p></p><p>Samma sak händer varje gång man går inte på en damtoalett på krogen; Uj uj uj, stackars sate som går hem med den här tjejen, vad han ska ångra sig när han vaknar, eller om han mot förmodan lär känna henne… min hamster är smartare. </p><p>På afterskin märker man också att det saknas branta kvinnor; Ja! Vi hoppar framme vid scen, men inte för mycket så att makeupen rinner, eller så att vi spiller ut den branta drinken (kanske t o m WR…) Kolla vad snygg han med gitarren än, undrar om han ser min urringning o kanske t o m pratar med mig efteråt, då jäklar ska han få sig, jag ska se till att märker att jag minsann kan kn*lla!</p><p></p><p>Suck. Nog för att det är glest med vettiga adrenalinsökande killar med en portion humor o intelligens under skalpen, men jag erkänner att det är ännu glesare med tjejer i samma gengre. Stackars sökare. </p><p></p><p>Nu till mitt egentliga budskap; jag förstår varför det finns ett underskott på ”branta” brudar. Hur fasen skulle världen annars underhållas? Ett gott skratt förlänger livet, o på så sätt får ju du som man längre tid på dig att verkligen hitta en fartberoende snöälskare av honkön, som ingen rädsla har o som hellre tar sig vatten över huvudet än att förlora ett hårt vad. En äkta brantåkarbrud SKA vara svår att få tag i, vad har du annars att vara stolt över när du väl fångat henne?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Emser, post: 16614, member: 15537"] Det här är ett intressant fenomen, att vara tjej o inte som alla andra alltså. Måste säga att jag ibland skäms för att vara tjej. Fy f*n för så många brudar! Jag klarade knappt av att se på Expedition Robinsson när det gick, (ja, jag erkänner att jag tittade!) då det kröp i kroppen på mig varje gång nån av ”kvinnorna” öppnade käften. (Nej nej nej, SÄG inte så, snälla! Bete dig inte så! Låt mig inte skämmas mer över att du och jag faktiskt är födda med samma kön så att folk verkligen tror att jag/vi är som du!) Ändå blev det som en drog – hur puckade kan tjejer egentligen bli?! Fantastiskt hur man aldrig slutar att bli förvånad. Samma sak händer varje gång man går inte på en damtoalett på krogen; Uj uj uj, stackars sate som går hem med den här tjejen, vad han ska ångra sig när han vaknar, eller om han mot förmodan lär känna henne… min hamster är smartare. På afterskin märker man också att det saknas branta kvinnor; Ja! Vi hoppar framme vid scen, men inte för mycket så att makeupen rinner, eller så att vi spiller ut den branta drinken (kanske t o m WR…) Kolla vad snygg han med gitarren än, undrar om han ser min urringning o kanske t o m pratar med mig efteråt, då jäklar ska han få sig, jag ska se till att märker att jag minsann kan kn*lla! Suck. Nog för att det är glest med vettiga adrenalinsökande killar med en portion humor o intelligens under skalpen, men jag erkänner att det är ännu glesare med tjejer i samma gengre. Stackars sökare. Nu till mitt egentliga budskap; jag förstår varför det finns ett underskott på ”branta” brudar. Hur fasen skulle världen annars underhållas? Ett gott skratt förlänger livet, o på så sätt får ju du som man längre tid på dig att verkligen hitta en fartberoende snöälskare av honkön, som ingen rädsla har o som hellre tar sig vatten över huvudet än att förlora ett hårt vad. En äkta brantåkarbrud SKA vara svår att få tag i, vad har du annars att vara stolt över när du väl fångat henne? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Tillbaka
Topp