Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JCM" data-source="post: 16621" data-attributes="member: 14197"><p>Arv å miljö?</p><p>My @$$! Nu är den där kärringdagen över så vi kan sluta trippa runt med telemarkspjuck och ta på oss original tofflorna. Förutom att brudar skall va hemma å passa barnen och ta hand om tältlägret när vi män är ute å dödar och sprider våran säd så kan ni få bära min mono mellan afterwhatevern och Troppan. Men där går gränsen. En samling velourfjollor och kappvändare har alltså uttalat sig ovan. </p><p></p><p>Det är ju bara att inse att så gott som alla flickor är ena fega jevvlar (ungefär som sthlm:are). De vågar inte åka skidor, de vågar inte köra bil som folk och de vågar inte ställa upp i VM i KHE! Basta!</p><p></p><p>Därför gör vi det bästa av sitsen så att alla flickor kan göra sitt bästa för att framstå som lobotomerade undulater under after-whatevern så man slipper umgås med dom då me. Psssssssssst; har hört rykten om flickor som åker till skidorter för att finna en drömprins på en vit springare. Dream on!</p><p></p><p>Da problems uppstår ju redan därsom Mes inledde denna thread, måste man uppmana till brantåkning och branta beteenden är det ju redan kört. Moment 23. Men jag möter gärna damer på berget (yeah, dream on!) som kan åka, i baren som kan dricka bang-bang samt på Raymond & Maria. Men det är ju trots allt en tankelek för oss som åtminstone har något av sina jag i närheten av verkligheten ett par sekunder om året. Sorry! Personligen vill jag ha en brud med stora pattar, mycke uppknäppt och så för det är ju som så att fruntimmer ska "en ha å kn*lle me!</p><p></p><p>And to all you virgins out there. Thanks for nothing!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JCM, post: 16621, member: 14197"] Arv å miljö? My @$$! Nu är den där kärringdagen över så vi kan sluta trippa runt med telemarkspjuck och ta på oss original tofflorna. Förutom att brudar skall va hemma å passa barnen och ta hand om tältlägret när vi män är ute å dödar och sprider våran säd så kan ni få bära min mono mellan afterwhatevern och Troppan. Men där går gränsen. En samling velourfjollor och kappvändare har alltså uttalat sig ovan. Det är ju bara att inse att så gott som alla flickor är ena fega jevvlar (ungefär som sthlm:are). De vågar inte åka skidor, de vågar inte köra bil som folk och de vågar inte ställa upp i VM i KHE! Basta! Därför gör vi det bästa av sitsen så att alla flickor kan göra sitt bästa för att framstå som lobotomerade undulater under after-whatevern så man slipper umgås med dom då me. Psssssssssst; har hört rykten om flickor som åker till skidorter för att finna en drömprins på en vit springare. Dream on! Da problems uppstår ju redan därsom Mes inledde denna thread, måste man uppmana till brantåkning och branta beteenden är det ju redan kört. Moment 23. Men jag möter gärna damer på berget (yeah, dream on!) som kan åka, i baren som kan dricka bang-bang samt på Raymond & Maria. Men det är ju trots allt en tankelek för oss som åtminstone har något av sina jag i närheten av verkligheten ett par sekunder om året. Sorry! Personligen vill jag ha en brud med stora pattar, mycke uppknäppt och så för det är ju som så att fruntimmer ska "en ha å kn*lle me! And to all you virgins out there. Thanks for nothing! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Tillbaka
Topp