Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="IngaMartaNilssonFrideborg" data-source="post: 16626" data-attributes="member: 14587"><p>Ja!!! Krig är krig för fan!</p><p></p><p>Jag känner en tjej som åker så djevvla fort att jag är tvungen att sluta svänga för att hon inte ska köra om mig, men sen så dricker hon saft i baren... Vafan?</p><p>En träningsnarkoman med silikonbröst, designer-kön och FF-@ss, med ett MVG i alkoholkonsumtion vore ju alldeles utmärkt, men degen tog visst slut vid brösten eller?</p><p></p><p>Egentligen är allt detta bara skitsnack, alla brantåkare vet att alla problem (om dom e riktiga Problem) går att lösa hur enkelt som helst, två 12:or White Russschzian och en eller två diskbackar Fernet, sen är alla tjejer i baren köndesignade silikon prinsessor. </p><p>Detta kombineras dessutom mycket bra med skidåkning eftersom man får en bra ursäkt för att vara uppe tidigt och snabbt utrymma.</p><p></p><p>lättast är ändå, överlåt brudarna åt andra och drick mer sodavatten istället!!</p><p></p><p></p><p>//skit-mårten </p><p>(vart du vill så fort du kan)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="IngaMartaNilssonFrideborg, post: 16626, member: 14587"] Ja!!! Krig är krig för fan! Jag känner en tjej som åker så djevvla fort att jag är tvungen att sluta svänga för att hon inte ska köra om mig, men sen så dricker hon saft i baren... Vafan? En träningsnarkoman med silikonbröst, designer-kön och FF-@ss, med ett MVG i alkoholkonsumtion vore ju alldeles utmärkt, men degen tog visst slut vid brösten eller? Egentligen är allt detta bara skitsnack, alla brantåkare vet att alla problem (om dom e riktiga Problem) går att lösa hur enkelt som helst, två 12:or White Russschzian och en eller två diskbackar Fernet, sen är alla tjejer i baren köndesignade silikon prinsessor. Detta kombineras dessutom mycket bra med skidåkning eftersom man får en bra ursäkt för att vara uppe tidigt och snabbt utrymma. lättast är ändå, överlåt brudarna åt andra och drick mer sodavatten istället!! //skit-mårten (vart du vill så fort du kan) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Internationella brantåkar-kvinnodagen
Tillbaka
Topp