Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Internet, Chamonix
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SoamesForsyte" data-source="post: 573730" data-attributes="member: 98246"><p>Heeeey now!!</p><p></p><p>Jag är en kille som tjänar mitt leverne genom poker på internet. Har gjort det de senaste fyra åren och bl a levt i syd-östra Asien i 16 månader med hjälp av en laptop och pokern. Är sugen på att ta en säsong denna vinter, eventuellt kombinerat med lite kurser i franska.</p><p></p><p>Att hitta stabilt internet i Asien var alltid ett problem - bara en uppkoppling räcker inte, den måste vara någorlunda stabil och inte frysa och tappa kontakten mitt i en pot. Eftersom Chamonix är en stad, och även ligger i Europa, hoppas jag på lite bättre möjligheter. Att spela på rummet vore ju såklart bäst, men finns det bra lina någonstans där man kan köpa ett par timmar om dagen så är det helt ok.</p><p></p><p>Tack på förhand!</p><p>/Max</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SoamesForsyte, post: 573730, member: 98246"] Heeeey now!! Jag är en kille som tjänar mitt leverne genom poker på internet. Har gjort det de senaste fyra åren och bl a levt i syd-östra Asien i 16 månader med hjälp av en laptop och pokern. Är sugen på att ta en säsong denna vinter, eventuellt kombinerat med lite kurser i franska. Att hitta stabilt internet i Asien var alltid ett problem - bara en uppkoppling räcker inte, den måste vara någorlunda stabil och inte frysa och tappa kontakten mitt i en pot. Eftersom Chamonix är en stad, och även ligger i Europa, hoppas jag på lite bättre möjligheter. Att spela på rummet vore ju såklart bäst, men finns det bra lina någonstans där man kan köpa ett par timmar om dagen så är det helt ok. Tack på förhand! /Max [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Internet, Chamonix
Tillbaka
Topp