Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Internet Security = virus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="j_johansson" data-source="post: 945553" data-attributes="member: 91648"><p>Hej! nu är det så att jag har fått någon form av virus på datorn (tror jag). Det är så att alla mina program blockeras av "Internet Security", ett program som jag inte har installerat på någe vis. Och det programet säger att tex Skype "is infected by W32/Blaster.worm och så står det på alla program så jag kan inte starta ett enda.. Det står också att den har hittat ett farligt program/fil/mapp och om jag vill blockera den så måste jag köpa programmet, och det programmet finns inte ens att ta bort, så det är inte installerat... </p><p></p><p>All hjälp uppskattas!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="j_johansson, post: 945553, member: 91648"] Hej! nu är det så att jag har fått någon form av virus på datorn (tror jag). Det är så att alla mina program blockeras av "Internet Security", ett program som jag inte har installerat på någe vis. Och det programet säger att tex Skype "is infected by W32/Blaster.worm och så står det på alla program så jag kan inte starta ett enda.. Det står också att den har hittat ett farligt program/fil/mapp och om jag vill blockera den så måste jag köpa programmet, och det programmet finns inte ens att ta bort, så det är inte installerat... All hjälp uppskattas! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Internet Security = virus?
Tillbaka
Topp