Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Interview with henrik harlaut about freestyle.ch
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OleK" data-source="post: 572071" data-attributes="member: 36337"><p>1. Hele hans væremåte attitude osv er langt fra ydmykt.</p><p></p><p>2. Om man ser på andre kjørere som har oppnådd mere i sin karriere og </p><p>vært med å utvikle sporten osv...så burde Harlaut være veldig ydmyk...og når man da i tillegg ser hvor ydmyke veldig mange av de andre gutta er så burde hvertfall han være det. </p><p></p><p>For meg hvertfall så har jeg mere respekt for en som har gjort mye bra og er ydmyk en en upp and coming kid som kan ta over jibbetronen om noen år som IKKE er det. Se på kjørere som Jon Olsson,Pk Hunder,Andreas Håtveit, Sammy Carlson osv...super ydmyke og trivelige karer! DE fortjener respekt for både sin kjøring og måten de er på!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OleK, post: 572071, member: 36337"] 1. Hele hans væremåte attitude osv er langt fra ydmykt. 2. Om man ser på andre kjørere som har oppnådd mere i sin karriere og vært med å utvikle sporten osv...så burde Harlaut være veldig ydmyk...og når man da i tillegg ser hvor ydmyke veldig mange av de andre gutta er så burde hvertfall han være det. For meg hvertfall så har jeg mere respekt for en som har gjort mye bra og er ydmyk en en upp and coming kid som kan ta over jibbetronen om noen år som IKKE er det. Se på kjørere som Jon Olsson,Pk Hunder,Andreas Håtveit, Sammy Carlson osv...super ydmyke og trivelige karer! DE fortjener respekt for både sin kjøring og måten de er på!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Videoklipp
Interview with henrik harlaut about freestyle.ch
Tillbaka
Topp