Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Intervju - extremsport
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="extreme_adventure" data-source="post: 100195" data-attributes="member: 46678"><p>Hej jag skriver en b.uppsats om extremsport och skulle vilja komma i kontakt med någon person som håller på med någon typ av så kallad extremsport. Helst på heltid men ev. personer som har det som en "fritidsaktivitet" också.</p><p>Håller själv på med multisport.</p><p></p><p>Berättar gärna mer om syftet.</p><p>Det går ut på att studera extremsportare som positiva avvikare. </p><p>Det jag behöver hjälp med är att minst en person kan tänka sig att svara på ca 15 frågor. Går även bra via mail. </p><p>Har en intervju med ett proffs inom "exremkajak" men det skulle vara bra med en till.</p><p>Hör gärna av er snarast möjligt.</p><p></p><p>GOTT NYTT ÅR</p><p>Mvh. Andrea Nilsson </p><p>extreme_adventure@spray.se</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="extreme_adventure, post: 100195, member: 46678"] Hej jag skriver en b.uppsats om extremsport och skulle vilja komma i kontakt med någon person som håller på med någon typ av så kallad extremsport. Helst på heltid men ev. personer som har det som en "fritidsaktivitet" också. Håller själv på med multisport. Berättar gärna mer om syftet. Det går ut på att studera extremsportare som positiva avvikare. Det jag behöver hjälp med är att minst en person kan tänka sig att svara på ca 15 frågor. Går även bra via mail. Har en intervju med ett proffs inom "exremkajak" men det skulle vara bra med en till. Hör gärna av er snarast möjligt. GOTT NYTT ÅR Mvh. Andrea Nilsson extreme_adventure@spray.se [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Intervju - extremsport
Tillbaka
Topp