Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Intervju Örebro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Axelander" data-source="post: 799771" data-attributes="member: 78615"><p>Tjena!</p><p></p><p>Precis som de andra har skrivit var dig själv. Berätta varför du vill ha jobbet och varför det skulle passa dig. Ofta brukar de kunna fråga om bra/mindre bra egenskaper så att fundera lite kring det innan skadar inte. </p><p></p><p>Är inne på samma funderingar om Arbetsförmedlingen. Har åkt på intervju resa förr och då har jag fått ersättning när jag var inskriven som arbetssökande på ams. Så antar att du måste vara inskriven för att kunna få hjälp. Själv ska jag på intervju b.l.a i Vemdalen men problemet för mig är att jag just nu har ett jobb som slutar i oktober. Frågan är om det går att få ersättning ändå?</p><p></p><p>Ska kolla runt lite på hemsidan. Nån annan som vet?</p><p></p><p>Måbra!</p><p>Alex</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Axelander, post: 799771, member: 78615"] Tjena! Precis som de andra har skrivit var dig själv. Berätta varför du vill ha jobbet och varför det skulle passa dig. Ofta brukar de kunna fråga om bra/mindre bra egenskaper så att fundera lite kring det innan skadar inte. Är inne på samma funderingar om Arbetsförmedlingen. Har åkt på intervju resa förr och då har jag fått ersättning när jag var inskriven som arbetssökande på ams. Så antar att du måste vara inskriven för att kunna få hjälp. Själv ska jag på intervju b.l.a i Vemdalen men problemet för mig är att jag just nu har ett jobb som slutar i oktober. Frågan är om det går att få ersättning ändå? Ska kolla runt lite på hemsidan. Nån annan som vet? Måbra! Alex [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Intervju Örebro
Tillbaka
Topp