Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Intervju Örebro
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Honeyqute" data-source="post: 800709" data-attributes="member: 115416"><p>Jag fick jobb som skidlärare på Kläppen.</p><p>Men jag ska åka upp till Tandådalen/Hundfjället på intervju och känna på hur det funkar där uppe.</p><p>Blir ett väldigt tufft beslut om jag får ett ja hos de med.</p><p>Någon som har jobbat som skidlärare på Hundfjället eller Kläppen som kan ge lite fördelar/nackdelar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Honeyqute, post: 800709, member: 115416"] Jag fick jobb som skidlärare på Kläppen. Men jag ska åka upp till Tandådalen/Hundfjället på intervju och känna på hur det funkar där uppe. Blir ett väldigt tufft beslut om jag får ett ja hos de med. Någon som har jobbat som skidlärare på Hundfjället eller Kläppen som kan ge lite fördelar/nackdelar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Intervju Örebro
Tillbaka
Topp