Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Intr. anmälan av hus i Morzine
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JeyBee" data-source="post: 181934" data-attributes="member: 39930"><p>Vi troligen ett hus på 130m2 för 8 personer i centrala morzine, 5 rum egen gård öppen spis, allmänt schysst place på gång under tiden 1 jan 2007 till 15 april 2007 och undrar om det finns intresse för att dela på hyran med oss.</p><p>vi söker altså 6 personer som vill göra en säson i morzine.</p><p>vi har tyvärr inte pris på stället än men det kommer inom kort från ägaren.</p><p></p><p>ni kan nå oss här på freeride eller på</p><p>josefine.bergs@bredband.net</p><p>micke.lind@telia.com</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JeyBee, post: 181934, member: 39930"] Vi troligen ett hus på 130m2 för 8 personer i centrala morzine, 5 rum egen gård öppen spis, allmänt schysst place på gång under tiden 1 jan 2007 till 15 april 2007 och undrar om det finns intresse för att dela på hyran med oss. vi söker altså 6 personer som vill göra en säson i morzine. vi har tyvärr inte pris på stället än men det kommer inom kort från ägaren. ni kan nå oss här på freeride eller på josefine.bergs@bredband.net micke.lind@telia.com [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Intr. anmälan av hus i Morzine
Tillbaka
Topp