Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Inträde på krogar i valdi
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Daniel_Karlsson" data-source="post: 197973" data-attributes="member: 14991"><p>Hehe, krogarna har tar inget i inträde. Val d'Isere är inte i sura och snåla sverige. Men däremot nattklubbarna som har öppet lite längre kostar.</p><p></p><p>Dick's Tea bar kostar 12,5E att gå in och då får du en drink möjligt att få gratis inträde innan vet inte.</p><p></p><p>Sen "Le Gral" vet ja inte va de kostar. På båda ställena kostar gaderob 2E. </p><p></p><p>Spriten kostar som i sverige ungefär på nattklubbarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Daniel_Karlsson, post: 197973, member: 14991"] Hehe, krogarna har tar inget i inträde. Val d'Isere är inte i sura och snåla sverige. Men däremot nattklubbarna som har öppet lite längre kostar. Dick's Tea bar kostar 12,5E att gå in och då får du en drink möjligt att få gratis inträde innan vet inte. Sen "Le Gral" vet ja inte va de kostar. På båda ställena kostar gaderob 2E. Spriten kostar som i sverige ungefär på nattklubbarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Inträde på krogar i valdi
Tillbaka
Topp