Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Intresse för rail jam i stockholm
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eHogstrom" data-source="post: 796824" data-attributes="member: 76398"><p>Haha har faktistk också detta som projektarbete, fast inte i sthlm då.</p><p>Tillstånd och kommunen är väl prio1 som sagt. För mig blir det nog att försöka få tag på någon vettig box å rail också. Känner mig orolig för snön och ramp dock.</p><p></p><p>Hur fixar man tillståndet? Vart hör man av sig? Kommunen är väl rätt sjvklart men mer specifikt?</p><p>Några tips på snön å rampen?</p><p>Fixa så mkt snö som möjligt dit å förvara under presenning och hoppas på det bästa.</p><p>Hur kommer man undan billigt och enkelt med ramp som man även _får_ köra med av säkerhetsskäl osv? (om det ens finns några?)</p><p>Fixa någon sorts musikanläggning och plugga in en mp3spelare med någon spellista anpassad för jamet.</p><p>Som tävling så är nog ett jam roligast och sedan några som dömer ut vilka som dom tycker skall vinna.</p><p>Slopa tävlingsavgiften om det är möjligt. Gör det som en kul grej och punga ut lite från egen ficka så blir nog alla glada.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eHogstrom, post: 796824, member: 76398"] Haha har faktistk också detta som projektarbete, fast inte i sthlm då. Tillstånd och kommunen är väl prio1 som sagt. För mig blir det nog att försöka få tag på någon vettig box å rail också. Känner mig orolig för snön och ramp dock. Hur fixar man tillståndet? Vart hör man av sig? Kommunen är väl rätt sjvklart men mer specifikt? Några tips på snön å rampen? Fixa så mkt snö som möjligt dit å förvara under presenning och hoppas på det bästa. Hur kommer man undan billigt och enkelt med ramp som man även _får_ köra med av säkerhetsskäl osv? (om det ens finns några?) Fixa någon sorts musikanläggning och plugga in en mp3spelare med någon spellista anpassad för jamet. Som tävling så är nog ett jam roligast och sedan några som dömer ut vilka som dom tycker skall vinna. Slopa tävlingsavgiften om det är möjligt. Gör det som en kul grej och punga ut lite från egen ficka så blir nog alla glada. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Intresse för rail jam i stockholm
Tillbaka
Topp