Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Intresse för säsong (boende) i Zillertalområdet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Snomolnet" data-source="post: 120744" data-attributes="member: 34598"><p>Hade ett eget boende på gång, dock var det ute på landet i Zillertal och bil var en nödvändighet.</p><p></p><p>Du är verkligen duktig på att ragga upp boende. Både Badgastein och Zillertal.</p><p>Vart bär det av? och när?</p><p>Samma info som jag gav i förra inlägget om det nu är nödvändigt:</p><p>-----------------</p><p>Jag har gjort en säsong 03/04 och tänkte åka ner Jan-Mars dvs tre månader. Inget jobb bara skidåkande. Vilken period var det boendet gällde under?</p><p>Har även en kompis som är intresserad. Hon har dock inte gjort någon säsong tidigare men kan åka skidor. Även där är det bara skidåkning som gäller. Dock bara i Jan-Feb. Har dock en ersättare för henne i Mars. En kille som även han bara är intresserad av att åka skidor.</p><p>Vi är alla 23 år gamla, väluppfostrade och potttränade =)</p><p>-----------------</p><p>Ha det kul i vinter och hör gärna av dig om det är något du undrar över.</p><p></p><p>Peter</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Snomolnet, post: 120744, member: 34598"] Hade ett eget boende på gång, dock var det ute på landet i Zillertal och bil var en nödvändighet. Du är verkligen duktig på att ragga upp boende. Både Badgastein och Zillertal. Vart bär det av? och när? Samma info som jag gav i förra inlägget om det nu är nödvändigt: ----------------- Jag har gjort en säsong 03/04 och tänkte åka ner Jan-Mars dvs tre månader. Inget jobb bara skidåkande. Vilken period var det boendet gällde under? Har även en kompis som är intresserad. Hon har dock inte gjort någon säsong tidigare men kan åka skidor. Även där är det bara skidåkning som gäller. Dock bara i Jan-Feb. Har dock en ersättare för henne i Mars. En kille som även han bara är intresserad av att åka skidor. Vi är alla 23 år gamla, väluppfostrade och potttränade =) ----------------- Ha det kul i vinter och hör gärna av dig om det är något du undrar över. Peter [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Intresse för säsong (boende) i Zillertalområdet
Tillbaka
Topp