Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Mountainbike
Intressekoll! Black Market three57
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SannaPulsen" data-source="post: 950474" data-attributes="member: 132534"><p>Jag gör nu en intressekoll på min mycket fina dirtcykel, en black market three57 26 tum.</p><p>Säljes på grund av moppeköp. Cykeln har singelspeed och skivbroms bak.</p><p>Stötdämparn är en dirtjumper 3. Cykeln är inköpt ny förra året och använd som</p><p>cykel till och från skolan, även för lite hopp. Är i mkt fint skick. Cykeln</p><p>passar nybörjare och erfarna cyklister.</p><p>Nypris: 14990 kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SannaPulsen, post: 950474, member: 132534"] Jag gör nu en intressekoll på min mycket fina dirtcykel, en black market three57 26 tum. Säljes på grund av moppeköp. Cykeln har singelspeed och skivbroms bak. Stötdämparn är en dirtjumper 3. Cykeln är inköpt ny förra året och använd som cykel till och från skolan, även för lite hopp. Är i mkt fint skick. Cykeln passar nybörjare och erfarna cyklister. Nypris: 14990 kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Mountainbike
Intressekoll! Black Market three57
Tillbaka
Topp