Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Intressekoll: skidtidning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tobss" data-source="post: 565120" data-attributes="member: 97304"><p>Jag har en ide om att starta en tidning med innehållet skidåkning, jag undrar om det finns något intresse för det här, ifall man skulle få några läsare eller om det skulle vara en total flopp. </p><p></p><p>Innehållet i tidningen hade jag tänkt att det skulle rikta sig mot jibb och freeride åkning, kläder, läsarnas egna bilder och artiklar om åkare och events runt om i världen osv. </p><p></p><p>Jag hade tänkt att börja lägga upp den på nätet för att sedan ta steget och få den producerat och tillgänglig ute på marknaden. </p><p>Det är tänkt att det ska komma ett nytt nr varje månad. </p><p></p><p>Vad tror ni om det? Finns det något intresse? </p><p>Kommentera ifall du skulle läsa tidningen. kom gärna med förslag på innehåll och annat bra ifall du tycker det är en bra ide.</p><p></p><p>Freedom Life 2009</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tobss, post: 565120, member: 97304"] Jag har en ide om att starta en tidning med innehållet skidåkning, jag undrar om det finns något intresse för det här, ifall man skulle få några läsare eller om det skulle vara en total flopp. Innehållet i tidningen hade jag tänkt att det skulle rikta sig mot jibb och freeride åkning, kläder, läsarnas egna bilder och artiklar om åkare och events runt om i världen osv. Jag hade tänkt att börja lägga upp den på nätet för att sedan ta steget och få den producerat och tillgänglig ute på marknaden. Det är tänkt att det ska komma ett nytt nr varje månad. Vad tror ni om det? Finns det något intresse? Kommentera ifall du skulle läsa tidningen. kom gärna med förslag på innehåll och annat bra ifall du tycker det är en bra ide. Freedom Life 2009 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Intressekoll: skidtidning
Tillbaka
Topp