Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition eller zipfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HDTV" data-source="post: 1312672" data-attributes="member: 172508"><p>Har 2 olika ZipFits och det har funkat bra. Hittade lite tips på ett nätforum om att tejpa på skalet samt skon. Tejpade baksidan längst med från toppen till en bit under sulan med Gorilla-tejp, även skalet har fått tejp på motsvande sätt så att inget hakar upp sig när man kliver i. Tejpen har får lite silikonspray för att glida lite bättre. Nu är det bara att glida ner och ur skalet.</p><p></p><p>Har även provat <a href="https://www.zipfit.com/en-EU/shop/accessories/ski-boot-horn" target="_blank">https://www.zipfit.com/en-EU/shop/accessories/ski-boot-horn</a>, tycker det var mer bök med den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HDTV, post: 1312672, member: 172508"] Har 2 olika ZipFits och det har funkat bra. Hittade lite tips på ett nätforum om att tejpa på skalet samt skon. Tejpade baksidan längst med från toppen till en bit under sulan med Gorilla-tejp, även skalet har fått tejp på motsvande sätt så att inget hakar upp sig när man kliver i. Tejpen har får lite silikonspray för att glida lite bättre. Nu är det bara att glida ner och ur skalet. Har även provat [URL]https://www.zipfit.com/en-EU/shop/accessories/ski-boot-horn[/URL], tycker det var mer bök med den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition eller zipfit?
Tillbaka
Topp