Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition eller zipfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="HDTV" data-source="post: 1314031" data-attributes="member: 172508"><p>Jag har Nordica Speed Machine3 130S som skal. Mina fötter är breda fram till (har fått trycka skalet lite, dock gjordes det innan jag hade ZipFit) och högt fotvalv. Har alltid varit en brottningsmatch att ta på och av pjäxorna innan mina zipfit.</p><p></p><p>Har fyllt på ca 2/3-tub i plösen samt lite i anklarna för att få till ett bra hälgrepp. Har idag inga problem med tryckpunkter eller annan smärta under en hel dag och behöver inte släppa på spännen under dagen. Dock tog det ett tag innan jag fick till min passform.</p><p></p><p>Håller på att tillpassa ett par av Fischers ZipFit pjäxor med BOA. Har inte behövt göra något med skalet. Dock är Fischers ZipFit mycket tjockare i plösen och upplever liner något hårdare (kan dock vara pga att det är nya)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="HDTV, post: 1314031, member: 172508"] Jag har Nordica Speed Machine3 130S som skal. Mina fötter är breda fram till (har fått trycka skalet lite, dock gjordes det innan jag hade ZipFit) och högt fotvalv. Har alltid varit en brottningsmatch att ta på och av pjäxorna innan mina zipfit. Har fyllt på ca 2/3-tub i plösen samt lite i anklarna för att få till ett bra hälgrepp. Har idag inga problem med tryckpunkter eller annan smärta under en hel dag och behöver inte släppa på spännen under dagen. Dock tog det ett tag innan jag fick till min passform. Håller på att tillpassa ett par av Fischers ZipFit pjäxor med BOA. Har inte behövt göra något med skalet. Dock är Fischers ZipFit mycket tjockare i plösen och upplever liner något hårdare (kan dock vara pga att det är nya) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition eller zipfit?
Tillbaka
Topp