Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition eller zipfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anders_Nilson" data-source="post: 1331858" data-attributes="member: 10760"><p>Först gjorde jag ett par Gara LV till mina Firebird 130 (som är mina racepjuck) men de blev för tighta så de fick landa i ett par Mach 1:or (som då är mina arbetspjuck) och numera sitter det ett par Corsa i Firebirden, lite extra kork runt fotknölarna och det blev helt grymt, bästa jag haft någonsin.</p><p>Sen har jag att par GFT i Cochisen (ja jag vet det är lite skruvat men....)</p><p>De hade jag med mig till alperna nu förra veckan och de levererade väldigt bra, har inte turat i dem än men känslan är att de kommer göra det excelent.</p><p>Tecnica Firebird 130 (race) = Corsa</p><p>Tecnica Mach 1 130 LV = Gara LV</p><p>Tecnica Cochise 130 Light = GFT</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anders_Nilson, post: 1331858, member: 10760"] Först gjorde jag ett par Gara LV till mina Firebird 130 (som är mina racepjuck) men de blev för tighta så de fick landa i ett par Mach 1:or (som då är mina arbetspjuck) och numera sitter det ett par Corsa i Firebirden, lite extra kork runt fotknölarna och det blev helt grymt, bästa jag haft någonsin. Sen har jag att par GFT i Cochisen (ja jag vet det är lite skruvat men....) De hade jag med mig till alperna nu förra veckan och de levererade väldigt bra, har inte turat i dem än men känslan är att de kommer göra det excelent. Tecnica Firebird 130 (race) = Corsa Tecnica Mach 1 130 LV = Gara LV Tecnica Cochise 130 Light = GFT [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition eller zipfit?
Tillbaka
Topp