Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner skotork
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mmm2017" data-source="post: 1087092"><p>Jag kör med <a href="https://www.decathlon.se/skotork-therm-ic-id_8330888.html" target="_blank">https://www.decathlon.se/skotork-therm-ic-id_8330888.html</a> och mina Intuition och Sidas har inte ändrat form. Var lite orolig först då denna skotork kändes något varmar än min gamla Therm-IC som la av efter typ 15 år.</p><p></p><p>Edit: mätte temperaturen till 52 grader C. Den gamla var nog mer runt 40. När jag bakade mina Intuition hemma i varmluftsugnen mjuknade de vid en yttemperatur på ca 100 grader. Men något händer säkert redan vid lägre temperaturer.</p><p></p><p>Mina Intuition har slutna celler och suger inte vätska så jag kan köra en väldigt kort torktid vilket är bra med tanke på risken för deformation.</p><p></p><p>Nya torken vibrerar också så jag funderar på byte/retur eftersom den troligtvis inte kommer att hålla särskilt länge.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mmm2017, post: 1087092"] Jag kör med [URL]https://www.decathlon.se/skotork-therm-ic-id_8330888.html[/URL] och mina Intuition och Sidas har inte ändrat form. Var lite orolig först då denna skotork kändes något varmar än min gamla Therm-IC som la av efter typ 15 år. Edit: mätte temperaturen till 52 grader C. Den gamla var nog mer runt 40. När jag bakade mina Intuition hemma i varmluftsugnen mjuknade de vid en yttemperatur på ca 100 grader. Men något händer säkert redan vid lägre temperaturer. Mina Intuition har slutna celler och suger inte vätska så jag kan köra en väldigt kort torktid vilket är bra med tanke på risken för deformation. Nya torken vibrerar också så jag funderar på byte/retur eftersom den troligtvis inte kommer att hålla särskilt länge. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner skotork
Tillbaka
Topp