Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition växla mellan skal
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MnO" data-source="post: 1099283" data-attributes="member: 12152"><p>Jag vet inte hur det är med Intuition, men jag körde med ett par formsprutade innerskor i fel skal under nästan två år. När jag tog ur dom igen kunde man inte se någon som helst skillnad, trots att det var olika märken. Men formminnet på en formsprutad sko är extremt bra om man kör med kompakt skum. Jag kan som sagt inte svara på om Intuition behåller formen lika bra. </p><p></p><p>Hur passformen blir beror ju helt på vilka skal man blandar mellan. I vissa fall passar det så att man inte märker någon skillnad och i andra fall blir det oåkbart dåligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MnO, post: 1099283, member: 12152"] Jag vet inte hur det är med Intuition, men jag körde med ett par formsprutade innerskor i fel skal under nästan två år. När jag tog ur dom igen kunde man inte se någon som helst skillnad, trots att det var olika märken. Men formminnet på en formsprutad sko är extremt bra om man kör med kompakt skum. Jag kan som sagt inte svara på om Intuition behåller formen lika bra. Hur passformen blir beror ju helt på vilka skal man blandar mellan. I vissa fall passar det så att man inte märker någon skillnad och i andra fall blir det oåkbart dåligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition växla mellan skal
Tillbaka
Topp