Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Invalid drive F:\
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="henning2" data-source="post: 406463" data-attributes="member: 58818"><p>Jag har stött på ett sjukt problem, nämligen så här.</p><p></p><p>Jag kan inte installera nya program på min dator och inte köra program genom genvägar, för det står nämligen "INVALID DRIVER F:\" och då började jag tänka och min "bärbara hårddisk" heter f:\ på datorn och så fort när jag kopplar in den så funkar allt utmärkt men annars inte.</p><p></p><p>Har hittat på sider att kan ska gå in på start-kör-regedit sen gå in i mapparna där och kolla om något körs i f:\ istället för "c:\ eller d:\". Men hittar ju inget.</p><p></p><p>Det värkar som datorn tror att det är "datorns egna hårddisk eller liknande" snälla hjälp mig !</p><p></p><p>/ christian</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="henning2, post: 406463, member: 58818"] Jag har stött på ett sjukt problem, nämligen så här. Jag kan inte installera nya program på min dator och inte köra program genom genvägar, för det står nämligen "INVALID DRIVER F:\" och då började jag tänka och min "bärbara hårddisk" heter f:\ på datorn och så fort när jag kopplar in den så funkar allt utmärkt men annars inte. Har hittat på sider att kan ska gå in på start-kör-regedit sen gå in i mapparna där och kolla om något körs i f:\ istället för "c:\ eller d:\". Men hittar ju inget. Det värkar som datorn tror att det är "datorns egna hårddisk eller liknande" snälla hjälp mig ! / christian [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Invalid drive F:\
Tillbaka
Topp