Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Investera i skidor vs. hyra.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FrokenE" data-source="post: 1025692" data-attributes="member: 145092"><p>Ok, tack för svaren! Tar till mig era råd och satsar på bra pjäxor i första hand. Bor tyvärr i en stad med dåligt utbud när det kommer till fysiska butiker förutom de vanliga sportkedjorna. Men jag vet en butik där jag kommer ifrån som är riktigt kunniga, eller har iaf varit tidigare. Ska besöka dem när jag åker hem över jul. Kanske inte kan lägga en 4-5 tusen på pjäxor. Men 3000 kanske jag kan komma undan med. </p><p></p><p>Tack angående längd- och breddrekommendationer. </p><p></p><p>Om jag nu ska kika på specifika märken online, vad rekommenderar ni för skidor? Eftersom ett pjäxköp får vänta tills jag kan pröva i person. </p><p></p><p></p><p>Bussresa med studentföreningen varför frakten (och hela resan) blir väldigt billig. Priset sjunker 200 kr om jag har egna pjäxor, så inte så betydande skillnad. Stavar har jag, men det är ju en minor kostnad oavsett.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FrokenE, post: 1025692, member: 145092"] Ok, tack för svaren! Tar till mig era råd och satsar på bra pjäxor i första hand. Bor tyvärr i en stad med dåligt utbud när det kommer till fysiska butiker förutom de vanliga sportkedjorna. Men jag vet en butik där jag kommer ifrån som är riktigt kunniga, eller har iaf varit tidigare. Ska besöka dem när jag åker hem över jul. Kanske inte kan lägga en 4-5 tusen på pjäxor. Men 3000 kanske jag kan komma undan med. Tack angående längd- och breddrekommendationer. Om jag nu ska kika på specifika märken online, vad rekommenderar ni för skidor? Eftersom ett pjäxköp får vänta tills jag kan pröva i person. Bussresa med studentföreningen varför frakten (och hela resan) blir väldigt billig. Priset sjunker 200 kr om jag har egna pjäxor, så inte så betydande skillnad. Stavar har jag, men det är ju en minor kostnad oavsett. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Investera i skidor vs. hyra.
Tillbaka
Topp