Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
iPhone 4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Utter" data-source="post: 778783" data-attributes="member: 1008"><p>Nja, kan väl säga att jag baserar mina teknikinköp på mer än ett snyggt yttre :D</p><p></p><p>Mer svar kommer imorgon, go natt...</p><p></p><p>Fortsättning: Problemet jag har med Apple är att dom är jävligt bra på att skryta om saker som dom inte borde skryta om. T ex videosamtal nu. Typ som att säga "jag droppade en 10m klippa igår, därmed revolutionerade jag friåkningen!" trots att andra har gjort det i åratal. Sen lyckas dom på nått sätt indoktrinera detta hos folk så att dom tror på det och dom som inte tror det resonerar såhär: "Ja men han gjorde det med mycket snyggare skidor!".</p><p></p><p>Dom lyckas tyvärr bra med att dupera gemene man. Skulle dom marknadsföra sig som designalternativet så vore det fine, men nu försöker dom på nått sätt hela tiden påstå att dom är i framkant ang teknik hela tiden. För er som tror det, läs på lite bättre. Apple har knappast varit först med nått signifikant de senaste decennierna.</p><p></p><p>Dom gör en del bra prylar, men antingen så ligger specifikationen ett par snäpp under konkurrenterna eller så är den likvärdig och kostar 2-3ggr mer.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Utter, post: 778783, member: 1008"] Nja, kan väl säga att jag baserar mina teknikinköp på mer än ett snyggt yttre :D Mer svar kommer imorgon, go natt... Fortsättning: Problemet jag har med Apple är att dom är jävligt bra på att skryta om saker som dom inte borde skryta om. T ex videosamtal nu. Typ som att säga "jag droppade en 10m klippa igår, därmed revolutionerade jag friåkningen!" trots att andra har gjort det i åratal. Sen lyckas dom på nått sätt indoktrinera detta hos folk så att dom tror på det och dom som inte tror det resonerar såhär: "Ja men han gjorde det med mycket snyggare skidor!". Dom lyckas tyvärr bra med att dupera gemene man. Skulle dom marknadsföra sig som designalternativet så vore det fine, men nu försöker dom på nått sätt hela tiden påstå att dom är i framkant ang teknik hela tiden. För er som tror det, läs på lite bättre. Apple har knappast varit först med nått signifikant de senaste decennierna. Dom gör en del bra prylar, men antingen så ligger specifikationen ett par snäpp under konkurrenterna eller så är den likvärdig och kostar 2-3ggr mer. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
iPhone 4
Tillbaka
Topp