Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
iPhone 4
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 778788" data-attributes="member: 54815"><p>Videosamtal är verkligen inget nytt, det har funnit och fungerat rätt länge. Jag har faktiskt använt det ibland med min 5 år gamla Sony Ericsson K600i. Då behöver både parterna inte ens ha samma märke på telefonen. Problemet med det var ju att det var sjukt dyrt och drog väldigt mkt batteri. Om det nu bara ska fungera över WiFi borde det ju inte kosta något eller? Då använder man ju inte telenätet. Men batteriet lär det ju dra på, bra grej att de gjorde ett större batteri, nästan bäst av allt faktiskt. </p><p></p><p>Kameran klagar man bara inte på.</p><p></p><p>Designen får man säga vad man vill om, jag tycker inte riktigt att det ser ut som en iPhone längre, utan apple-märket på baksidan känns det som vilken telefon som helst. Lite dåligt kanske.</p><p></p><p>Om hastigheten är som iPad är det väl inget att klaga på? Bara för att iPaden är så sjukt onödig betyder inte det att den är långsam.</p><p></p><p>Multitasking är ju riktigt bra, om det fungerar blir det nog en succé.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 778788, member: 54815"] Videosamtal är verkligen inget nytt, det har funnit och fungerat rätt länge. Jag har faktiskt använt det ibland med min 5 år gamla Sony Ericsson K600i. Då behöver både parterna inte ens ha samma märke på telefonen. Problemet med det var ju att det var sjukt dyrt och drog väldigt mkt batteri. Om det nu bara ska fungera över WiFi borde det ju inte kosta något eller? Då använder man ju inte telenätet. Men batteriet lär det ju dra på, bra grej att de gjorde ett större batteri, nästan bäst av allt faktiskt. Kameran klagar man bara inte på. Designen får man säga vad man vill om, jag tycker inte riktigt att det ser ut som en iPhone längre, utan apple-märket på baksidan känns det som vilken telefon som helst. Lite dåligt kanske. Om hastigheten är som iPad är det väl inget att klaga på? Bara för att iPaden är så sjukt onödig betyder inte det att den är långsam. Multitasking är ju riktigt bra, om det fungerar blir det nog en succé. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
iPhone 4
Tillbaka
Topp