Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ipod promblem hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="J-rockner" data-source="post: 398146" data-attributes="member: 74169"><p>när jag fyllde år fick jag en ipod och när jag kopplade in den så öppnades itunes och all musik som jag hade på itunes gick in i ipoden, men jag ville ha in filmer också, fast jag hade inte dom på itunes hade dom på nå annat random ställe så då ville jag ha in filmerna på itunes men he gick inte, och jag vet inte hur jag gör, </p><p></p><p>om nån vet så skriv</p><p></p><p>go jul......</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="J-rockner, post: 398146, member: 74169"] när jag fyllde år fick jag en ipod och när jag kopplade in den så öppnades itunes och all musik som jag hade på itunes gick in i ipoden, men jag ville ha in filmer också, fast jag hade inte dom på itunes hade dom på nå annat random ställe så då ville jag ha in filmerna på itunes men he gick inte, och jag vet inte hur jag gör, om nån vet så skriv go jul...... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Ipod promblem hjälp!
Tillbaka
Topp